صفحه اصلی > دانشگاه > اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات 

معرفی

مديريت بازرسی، ارزيابی عملکرد  و پاسخگوئی به شکايات، بعنوان يكي از مديريت هاي ستادي دانشگاه و زير  نظر مستقيم رئيس دانشگاه در محورهاي ارزيابي عملكرد، بازرسي از واحدهای تابعه دانشگاه و نیز پیگیری شكايات مرتبط با ارائه خدمات مختلف در واحدهای مذکور ایفای نقش می کند.

اين مديريت در راستاي وظيفه نظارتي خود، عملكرد كليه واحدهاي تابعه دانشگاه را بطور محسوس و نامحسوس مورد ارزيابي قرار داده و گزارشات خودرا پس از بررسي كارشناسي و ارائه راهكارهاي مناسب جهت رفع مشكلات موجود، بصورت مستقيم به رؤيت رياست محترم دانشگاه و یا معاونین ذیربط می رساند. تا با دريافت نظرات ارشادي ايشان تا حد امكان نسبت به رفع مشكلات اقدامات لازم صورت گيرد.

 

بر اساس قوانين موجود ارتباط مستقيمي با دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنين اداره كل بازرسي استان هرمزگان داشته و حسب مورد گزارشاتي را به منظور پيگيري اصلاح­­­ قوانين يا آئين نامه هاي ناقص يا مغاير با هم براي مراجع ذیربط ارسال مي كند.