واحد ترخيص فرايندی كه در اين واحد صورت می پذيرد عبارت است از: 1- تحويل پرونده: تحويل پرونده و بررسی آن به لحاظ كامل بودن مدارك و پيوست ها 2- كنترل پرونده قبل از ترخيص: محاسبه پرونده توسط كاربران 3- تسويه حساب: صدور فيش پرداختی و برگ خروج 4- كنترل پرونده بعد از ترخيص: بررسي و بازبينی مجدد پرونده جهت كاهش خطا واحد اسناد واحد اسناد حسابداری درآمد، مسئوليت گردآوری اسناد، ثبت و تنظيم اطلاعات مربوط به سازمان های بيمه را بر عهده دارد. حال زمان آن رسيده كه هر آنچه را كه بيمارستان در جهت سلامت و بهبود بيمار، هزينه كرده است ودر نهايت هزينه واقعی خدمات با ارسال اسناد به سازمان های بيمه گر درخواست گردد. اهم وظایف 1- تفكيك اسناد بيمه و تدوين سند برابر با اصل پرونده جهت ارسال به واحدهای بيمه گر 2- چك نهايی جهت كاهش هر چه بيشتر كسورات 3- ارسال پرونده ها به همراه اسناد به كارشناسان بيمه 4- تحويل اسناد و ليست گيری و ارسال به سازمان های بيمه |
صفحه اصلی > اداری و پشتیبانی > درآمد ترخیص