با حضور معاون سیاسی دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله برگزار شد؛
نشست جهاد تبیین در جمع مدیران و اساتید دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
با حضور دکتر احمد برزگر معاون سیاسی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و حمایت و همراهی دکتر جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نشست تخصصی با موضوع نهضت ملی جهاد تبیین با حضور معاونین، مدیران و اساتید دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و رنجبر مسئول بسیج جامعه پزشکی در سالن کوثر دانشگاه برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک:
کلنگ احداث بخش تصویربرداری پزشکی بیمارستان امام سجاد(ع) سیریک به زمین زده شد
برگزاری سمپوزیوم دخانیات و سلامت در پنجمین روز از هفته ملی بدون دخانیات با عنوان "نظام سلامت حامی ترک دخانیات"
در پنجمین روز از هفته ملی بدون دخانیات با عنوان "نظام سلامت حامی ترک دخانیات"، سمپوزیوم دخانیات و سلامت با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مرکز تحقیقات دخانیات و سلامت برگزار گردید.
مسئول کمیته توسعه فعالیتهای بدنی سالمندان هرمزگان مشخص شد
محبوبه احترامی کارشناس ورزش اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی هرمزگان با حکم رئیس هیات ورزش های همگانی به عنوان مسئول کمیته توسعه فعالیت بدنی سالمندان منصوب شد.
برگزاری نخستین « جلسه کارشناسی تخصصی» دبیرخانه دائمی هیأت امناء دانشگاه در سال 1402
اولین « جلسه کارشناسی تخصصی » دبیرخانه دائمی هیأت امناء دانشگاه در سال 1402 با حضور مدعوین در دفتر معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برگزار شد .
یارانه کالا برگی الکترونیک و سلامت امنیت غذایی در هرمزگان
رئیس دبیر خانه شورای سلامت و امنیت غذایی و رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص محاسن و معایب طرح یارانه کلا برگ الکترونیک در هرمزگان خبر داد.
توزیع 350عدد مخزن ذخیره استاندار آب دربین خانوارهای تعیین شده در شهرستان بندر لنگه
دکتر عبدالرضا میر اولیایی ، رئیس اداره کنترل ناقلین وزارت بهداشت : از بازدید کارشناسان دفتر نمایندگی حمایت از حقوق کودکان در ایران "یونیسف "از اقدامات انجام شده در برنامه مراقبت آئدس های مهاجم شهرستان بندر لنگه خبر داد.
نقش بی بدیل دانش آموزان بعنوان سفیران سلامت در پیشگیری و مبارزه با مصرف دخانیات
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم ضمن گرامیداشت هفته و برشمردن عناوین و شعارهای هفته بدون دخانیات گفت : نقش بی بدیل دانش آموزان بعنوان سفیران سلامت در امرپیشگیری و مبارزه با مصرف دخانیات در محیط خانواده بسیار حیاتی است .
اولین نشست هم اندیشی اندیشکده های سلامت در دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاهها
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خواستار اعتباربخشی به اندیشکده ها و حمایت از آنها در جهت کارکردی شد.
ضرورت تقویت هسته آموزشی در راستای برنامه جوانی جمعیت
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بر ضرورت تقویت و توانمندسازی کردن هسته آموزشی در راستای اجرای برنامه جوانی جمعیت تاکید کرد.