لیست اخبار صفحه :425
هر هرمزگانی باید مراقب سلامت خود را بشناسد
معاون بهداشتی وزیر بهداشت در جلسه برنامه پزشکی خانواده هرمزگان:

هر هرمزگانی باید مراقب سلامت خود را بشناسد

معاون بهداشتی وزیر بهداشت در نخستین نشست برنامه پزشکی خانواده سال 1402 در هرمزگان گفت: این برنامه با شعار هر هرمزگانی یک مراقب سلامت از مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاههای بهداشت شهری کار خود را آغاز خواهد کرد.

ویزیت بیش از 13هزار نفر توسط پزشک در تعطیلات نیمه اول نوروز

ویزیت بیش از 13هزار نفر توسط پزشک در تعطیلات نیمه اول نوروز

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از28اسفندماه تاکنون انجام بیش 13هزارو 810مورد بازدید از مراکزتهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی و بین راهی و سامانه های آبرسانی توسط بارزسان بهداشت محیط و حرفه ای انجام شده است.

تاریخ آخرین بروزرسانی: 1405/04/01 12:29